blog

Jak można zastosować Twitter w firmie?

03.03
2020

Twitter jest jednym z największych mediów społecznościowych na świecie. Został założony w 2006 roku przez trzech współpracowników Jacka Dorseya, Ev Williamsa i Biza Stonea. Jest on odpowiedzią na potrzebę dostępu do informacji w coraz szybszym tempie życia ludzi. Statystyki są zdumiewające!

Z Twittera korzysta już 255 mln użytkowników na całym świecie! Jest to wspaniałe narzędzie i źródło informacji ze świata i kraju. Charakterystyczne dla Twittera jest to, iż maksymalna długość postów-tweetów nie może przekraczać 140 znaków, niezwykle istotne jest to, by dobrze przemyśleć, czym chcemy podzielić się ze światem i jakie informacje podać.

Krótki, charakterystyczny wpis wzbogacony hasztagami i tagami oraz linkiem, kierującym do konkretnej strony (źródła wpisu) jest tym, co wyróżnia go spośród innych portali społecznościowych. Liczba użytkowników Twittera w Polsce wynosi ponad 4 miliony. Zgodnie ze statystykami, aż 80% użytkowników, to osoby powyżej 25 roku życia. Twitter jest skomplikowanym medium w prowadzeniu.

Pewnie zastanawiasz się, jak można zastosować Twitter w firmie? Co Ci może dać jego prowadzenie?

Ten serwis społecznościowy może pomóc Ci wypromować Twoją markę, przekierować ruch na inne portale i strony np. firmowego Instagrama lub facebooka, a także dotrzeć do potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. Ponadto: zbudować profesjonalny wizerunek Twojej firmy i marki, zaangażować Twoich odbiorców, nawiązać ciekawe kontakty biznesowe, przeanalizować aktywność wokół Twojej marki i poprawić jej wyniki.

Jednakże, by zdobyć popularność na Twitterze i dotrzeć do dużej grupy odbiorców trzeba wyróżniać się profesjonalnym contentem, łatwością komunikacji w mediach społecznościowych oraz znajomością zasad funkcjonowania tego portalu. Nie wiesz jak poprowadzić Twitter firmowy? Powierz go w ręce specjalistów!

zobacz również

Jak dotrzeć z postami do nowych użytkowników na Instagramie?

Jak skutecznie budować markę na Linkedin?