blog

25.05
2021

Jak dotrzeć z postami do nowych użytkowników na Instagramie?


Prowadzisz swoje prywatne lub firmowe konto na Instagramie, dbasz o wysokiej jakości zdjęcia i treści, a nadal trudno dotrzeć Ci do nowych użytkowników? Niestety profesjonalnie prowadzone konto, to za mało. Aby osiągnąć sukces na Instagramie, nie tylko należy wyróżniać się na tle innych kont atrakcyjnym contentem, ale również pozwolić im się znaleźć! Jak to zrobić?…

30.04
2021

Jak skutecznie budować markę na Linkedin?


Linkedin to międzynarodowy serwis społecznościowy dla profesjonalistów, specjalizujący się w nawiązywaniu kontaktów zawodowo-biznesowych. Zrzesza osoby, które poszukują pracy lub pracowników, klientów, partnerów biznesowych lub po prostu chcą zbudować sieć kontaktów. Jest to miejsce, w którym użytkownicy dzielą się swoją cenną wiedzą i doświadczeniem, budują swój autorytet, a także chwalą się swoimi sukcesami.

20.02
2021

Makro zdjęcia – co to jest, jak powstają, jak można je wykorzystać?


Makrofotografia polega na odwzorowaniu obiektu w naturalnych rozmiarach lub w nieznacznym powiększeniu. Zdjęcia makro powstają wówczas, gdy obraz fotografowanego przedmiotu osiąga na matrycy tyle centymetrów, ile ma w rzeczywistości. Skala odwzorowania wynosi wtedy 1:1. Częstym problemem, który pojawia się w przypadku makrofotografii jest mała głębia ostrości. Dlatego też bardzo istotne jest precyzyjne jej ustawienie.

03.02
2021

Trendy w mediach społecznościowych na 2021


Ostatni rok pokazał, że ciężko jest przewidzieć, jakie trendy panować będą w mediach społecznościowych w 2021 roku. Niestety bardzo dużą część przewidywań na 2020 rok zweryfikowała pandemia koronawirusa. Część planów nie została zrealizowana, jednakże powstały również nowe pomysły, jak wykorzystać social media do promocji marki. W 2020 roku przede wszystkim skupiono się na komunikacji w…

01.02
2021

Czym jest kampania Allegro Ads i jakie daje korzyści?


Allegro Ads to narzędzie udostępniane swoim użytkownikom przez portal Allegro. Umożliwia sprzedającemu dotarcie ze swoją ofertą do tych osób odwiedzających Allegro, które potencjalnie mogą być nią zainteresowane. Po uruchomieniu kampanii Twoje reklamy będą wyświetlane w popularnych miejscach portalu Allegro. Zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i w aplikacjach mobilnych. Co niezwykle istotne, oferta promowana poprzez Allegro…

17.12
2020

Influencer marketing – co to takiego i jakie korzyści przynosi firmom?


Wraz z rozwojem mediów społecznościowych zaczęły pojawiać się nowe zawody, usługi, a także korzyści marketingowe dla firm. Mowa przede wszystkim o influencer marketingu! Jest to stosunkowo nowe zagadnienie w Polsce, nic dziwnego więc, że wzbudza wiele ciekawości i pytań. Wyjaśniamy, na czym polega i jakie ma zalety.  

23.11
2020

Prowadzisz konto na Instagramie? Poznaj najważniejsze darmowe narzędzia!


Chcesz, aby Twoje konto na Instagramie wyróżniało się oryginalnym, przemyślanym i atrakcyjnym contentem, a także lepiej sprzedawało? Pomogą Ci w tym darmowe narzędzia. Sprawdź jakie!

26.10
2020

Co to jest brief reklamowy i jak skutecznie go napisać?


Dobrze wypełniony brief reklamowy, to jeden z najważniejszych dokumentów agencji reklamowej. Każdy klient, który chce skorzystać z usługi prowadzenia konta w mediach społecznościowych lub kampanii reklamowej powinien dostarczyć go firmie, z której usług korzysta. W tym artykule wyjaśniamy, dlaczego brief jest tak ważny i jak go skutecznie napisać!

26.09
2020

Jak stworzyć skuteczną strategię w mediach społecznościowych? Poznaj 4 istotne zasady!


Dziś niemalże każdy jest obecny w mediach społecznościowych. Korzystają z nich również firmy, które oferują tam swoje produkty i usługi. Wiele z nich robi to znakomicie – angażuje odbiorców, buduje społeczność wokół marki i nieustannie pozyskuje nowych klientów. Pewnie zastanawiasz się, jak one to robią? Jak wybić się spośród setek, a nawet tysięcy publikacji z…

28.08
2020

5 podstawowych błędów popełnianych w Social Media Marketingu! Sprawdź, czego unikać!


Media społecznościowe to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu. Pozwalają zbudować wierną grupę odbiorców zainteresowanych marką, produktami lub usługami, dotrzeć z ofertą do nowych potencjalnych klientów, zwiększyć świadomość marki, a w efekcie poprawić wyniki sprzedażowe. Należy mieć jednak świadomość, że samo założenie konta i umieszczanie postów nie wystarczy. Trzeba poznać mechanizm funkcjonowania portali społecznościowych, nauczyć się…