blog

08.03
2020

Jak można wykorzystać Social Media w wypożyczalni samochodów?


Coraz więcej osób decyduje się na rezygnacje z własnych samochodów. Nic dziwnego, bowiem generują one wiele wydatków. Alternatywą są wypożyczalnie samochodów! Mimo to, że chętnych jest naprawdę sporo, to jednak wypożyczalni na rynku jest o wiele więcej!

08.03
2020

Dlaczego warto reklamować się na Twitterze?


Twitter to jedno z największych mediów społecznościowych na świecie obok Facebooka i Instagrama. W 2006 roku został założony przez trzech wspólników Jacka Dorseya, Ev Williamsa i Biza Stonea. Został stworzony w celu dostarczenia ludziom informacji z kraju i ze świata w ich coraz szybszym tempie życia.

05.03
2020

Poznaj Minds portal społecznościowy


Firma Minds powstała z inicjatywy Billa Ottmana, nowojorskiego przedsiębiorcy i aktywisty działającego na rzecz wolności słowa. Cel jaki od początku mu przyświecał to stworzenie internetowego medium wolnego od cenzury i stroniącego od jakiejkolwiek inwigilacji jego użytkowników. Portal społecznościowy Minds został uruchomiony w 2015 roku i od tego czasu nieustannie się rozwija. W czerwcu 2017 roku…

03.03
2020

Jak można zastosować Twitter w firmie?


Twitter jest jednym z największych mediów społecznościowych na świecie. Został założony w 2006 roku przez trzech współpracowników Jacka Dorseya, Ev Williamsa i Biza Stonea. Jest on odpowiedzią na potrzebę dostępu do informacji w coraz szybszym tempie życia ludzi. Statystyki są zdumiewające!

27.02
2020

Jak można zastosować Pinterest w firmie


Pinterest to serwis społecznościowy, który opiera się na tematycznym segregowaniu materiałów wizualnych (zdjęć, grafik, obrazów), które następnie są przypinane w tematycznie sporządzane tablice. Ogromnym plusem tego medium jest możliwość publikowania zgromadzonych elementów wizualnych w jednym miejscu. Pinterest stanowi źródło inspiracji dla fotografów, architektów, grafików, projektantów oraz innych specjalistów rozmaitych branży designerskich. Pewnie zastanawiasz się, jak…

25.02
2020

Jak można zastosować Linkedin w firmie?


Linkedin to międzynarodowy serwis społecznościowy i największa baza zrzeszająca specjalistów i profesjonalistów ze wszystkich branży. Obecnie liczy około 500 mln osób. Serwis specjalizuje się w kontaktach zawodowo-biznesowych. Wielkim powodzeniem cieszy się sektor B2B. Linkedin wykorzystywany jest przez specjalistów ds. sprzedaży do monitorowania i analizowania aktywności potencjalnych klientów i zdobywania cennej wiedzy, którą można później wykorzystać…

25.02
2020

Wskaźnik zaangażowania na Instagramie


Wskaźnik zaangażowania na Instagramie to stosunek liczby komentarzy i like’ów do liczby obserwujących. Mówi nam o tym, ilu obserwatorów konta reaguje na treści, które publikujemy. Im większy wskaźnik zaangażowania tym lepiej. Oznacza to, że duża liczba naszych followersów faktycznie interesuje się naszymi publikacjami (treściami, zdjęciami i tym co mamy im do przekazania), a nie przypadkowo…

25.02
2020

Hasztagi – co to jest? Jak używać ich w Social Media?


Hasztagi to popularne słowa opatrzone kratką (z ang. hash), które są wykorzystywane w Social Mediach. Po raz pierwszy używane były na Twitterze, następnie zaczęły się pojawiać na innych portalach takich jak Facebook, czy Instagram, w celu oznaczenia treści. Dzięki hasztagom, w bardzo łatwy sposób można odnaleźć interesujące nas treści, spośród milionów postów. Hasztagi są często…

25.02
2020

Co to jest shadowban na Instagramie. Jak działa?


Pewnie każdy z Was nie raz spotkał się z określeniem Shadow Ban. Nic dziwnego, bowiem jest to słowo bardzo często używane w środowisku Instagrama. Co ono właściwie oznacza? Shadowban jest formą blokowania użytkownika przez portal społecznościowy (Instagram) za nieprzestrzeganie regulaminu korzystania z tego medium. Jest to przeprowadzane w taki sposób, że zbanowany użytkownik Instagrama nie…