blog

Dlaczego warto reklamować się na Twitterze?

08.03
2020

Twitter to jedno z największych mediów społecznościowych na świecie obok Facebooka i Instagrama. W 2006 roku został założony przez trzech wspólników Jacka Dorseya, Ev Williamsa i Biza Stonea. Został stworzony w celu dostarczenia ludziom informacji z kraju i ze świata w ich coraz szybszym tempie życia.

Aktualnie z Twittera korzysta już 255 mln ludzi na całym świecie. Potencjał tego portalu społecznościowego stale wzrasta. Statystyki są zdumiewające! Według raportu przygotowanego przez SMB Marketers Worldwide, aż 61% handlowców potwierdza, że dzięki wysokiej aktywności i zaangażowaniu w mediach społecznościowych udało im się pozyskać nowe leady!

Natomiast aż 43% z nich dzięki obecności w Social Media zwiększyła swoją sprzedaż. Twitter to świetne narzędzie i źródło informacji ze świata i kraju. Niezwykle istotne jest to, iż medium to można skutecznie wykorzystać do reklamowania swojej marki lub firmy. Twitter może pomóc nam wypromować swoją markę, przekierować ruch na inne nasze konta i strony np. firmowego Instagrama lub facebooka, a także dotrzeć z ofertą do potencjalnych partnerów biznesowych i klientów.

Dzięki aktywności i obecności na Twitterze możesz zbudować profesjonalny wizerunek Twojej firmy, zwiększyć świadomość Twojej marki, zaangażować Twoich potencjalnych odbiorców, nawiązać interesujące kontakty biznesowe, a co najważniejsze mieć dostęp do statystyk mówiących o aktywności i zainteresowaniu Twoją marką.

Dzięki wykorzystaniu tych danych możesz znacznie poprawić jej wyniki. Jednakże, by profil cieszył się powodzeniem i pojawiał się dużej grupie odbiorców (Twoich potencjalnych klientów), musi on wyróżniać się ciekawym i profesjonalnym contentem, wchodzeniem w interakcje z Twoimi odbiorcami, a także znajomością zasad funkcjonowania tego portalu. Masz już swój profil firmowy na Twitterze, ale nie wiesz jak go poprowadzić? Powierz go w ręce specjalistów! Oferta na prowadzenie kont na Twitter tu: https://icomsocial.pl/oferta/prowadzenie-profili-twitter/

zobacz również

Jak dotrzeć z postami do nowych użytkowników na Instagramie?

Jak skutecznie budować markę na Linkedin?