Twitter to prężnie rozwijający się serwis społecznościowy, który został założony w 2006 roku przez Jacka Dorseya, Ev Williamsa i Biza Stonea w celu ułatwienia ludziom sprawnego dostępu do informacji w ich coraz szybszym tempie życia. To narzędzie stanowi wspaniałe źródło informacji ze świata i kraju. Czym się wyróżnia spośród innych mediów społecznościowych? Przede wszystkim maksymalną długością postów-tweetów. Jeden taki wpis może zawierać jedynie 140 znaków, ważne jest więc to, aby dobrze przemyśleć, co chcemy przekazać światu. Krótki komentarz zawiera wiele hashtagów i tagów, a także opatrzony jest linkiem kierującym do źródła wpisu. Aktualnie liczba użytkowników Twittera w Polsce wynosi ponad 4 miliony. Szacuje się, że 80% stanowi osoby powyżej 25 roku życia. Jest to medium niezwykle trudne w prowadzeniu i wymagające. Aby zdobyć popularność na Twitterze trzeba wyróżniać się profesjonalnym contentem, łatwością komunikacji w mediach społecznościowych oraz znajomością zasad funkcjonowania tego portalu.