blog

Dlaczego warto prowadzić fan-page firmowy na Facebooku?

14.03
2020

Fanpage na facebooku to publiczny profil danej firmy lub osoby prywatnej, która oferuje jakieś usługi lub produkty. Prowadzenie fanpage’a na facebooku pozwala na wypromowanie danej osoby, marki, firmy, instytucji, konkretnych produktów i usług lub miejsca. Firmowe konto na Facebooku stanowi jedno z kluczowych narzędzi w marketingu internetowym.

Społeczność zgromadzona na Facebooku liczy około 1,5 miliarda aktywnych użytkowników. Tak ogromne zasoby dają możliwość dotarcia z informacją do potencjalnych klientów oraz poszerzanie świadomości marki. Prowadzenie firmowego fanpage’a może pomóc Ci poznać potrzeby Twoich Klientów i lepiej dostosować do nich swoją ofertę usług lub produktów. Na facebooku możesz kreować wizerunek swojej firmy, pokazać swoją markę z dobrej strony, zmniejszyć dystans między firmą, a Klientami i usprawnić komunikację z nimi.

Na facebooku możesz tworzyć reklamy, które dzięki możliwości wyboru konkretnego targetu, trafią do potencjalnych osób zainteresowanych Twoją ofertą. Możesz śmiało ustawić takie dane jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania, zawód, zainteresowania i możesz mieć pewność, że Twoją reklamę wyświetlą nie przypadkowi odbiorcy, a potencjalni klienci lub kontrahenci.

Na profilu facebookowym możesz tworzyć społeczność zgromadzoną wokół Twojej marki, a także szybko odpowiadać na wiadomości i potrzeby Twoich Klientów. W postach możesz zamieszczać również link odnoszący się do Twojej strony internetowej i na nią kierować ruch, informować o nowych dostępnych produktach i promocjach. Nie wiesz jak skutecznie poprowadzić firmowego fanpage’a?

Szukasz specjalistów od facebooka? Jesteś w dobrym miejscu!

 

Oferta na prowadzenie Fan-page na FaceBooku

 

W IcomSocial profesjonalnie zaopiekujemy się Twoim fanpage’em, tworząc kreatywne i interesujące treści, które będą angażować Twoich Klientów do interakcji i korzystania z usług! Pomożemy Ci stworzyć z nimi trwałe relacje! Zapraszamy do kontaktu!

zobacz również

Jak pozyskać followersów na Instagramie?

Emotikony graficzne – historia, znaczenie, zastosowanie