Instagram jest obecnie jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych, tylko nieznacznie ustępując na tym polu Facebookowi. Liczba osób z niego korzystających wciąż rośnie i nic nie wskazuje na szybką zmianę tego trendu. Według jednego z dostępnych raportów w ciągu 2018 roku liczba użytkowników serwisu Instagram zwiększyła się trzykrotnie porównując ją do wzrostu liczby korzystających z Facebooka.
Dostrzegli to również właściciele firm, dlatego coraz więcej z nich promuje swój biznes właśnie na tym portalu. Jakie są zalety reklamowania oferty swojej firmy na Instagramie? Jeżeli grupą docelową Twojego biznesu są młodzi ludzie, nie mogłeś lepiej trafić.
To właśnie na Instagramie gromadzą się oni najbardziej licznie biorąc pod uwagę wszystkie portale społecznościowe. Ponieważ w tym serwisie internetowym najbardziej istotne są zdjęcia, w kampanii reklamowej można wykorzystać ciekawy, zwracający na siebie uwagę odbiorcy materiał graficzny. Może to być zarówno fotografia, jak i interesująca grafika czy też krótkie video. Jest możliwe umieszczenie w komunikacie reklamowym tzw. call to action w postaci przycisku.